måndaaag

Goddagens alla läsare!
förlåt för en hemsk uppdatering men min pojkvän J är
en mästare på att hålla mig borta från datorn iställt för honom ;D haha
men lördagen och söndagen älskade jag, jag är så kär så kär!
nu har vi lite planer J och jag iaf och det ska bli kul & se om det genomförs.

har spanska prov imorgon men orkar inte plugga på det,
känner mer stress över projektet som ska vara klart på onsdag
och jag har bara kommit halvvägs.
oh jag känner mig rätt så kommer det bli mycket projekt tid
som inte kommer tillbringas med själva projektet så.

har fått sommarjobb också :) blir inom äldreomsorgen tillslut.
hade ett på burger king men detta låter bättre eftersom de är 5min ifrån mig typ.
får väl se om BK vill ha mig i början av sommar. 
nu har jag iaf v.30-33 som jobbtid hos Lindäng, blir väl även om de är de sista veckorna.


nog tjatat, skriver mer ikväll måste plugga!
Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0