ullared och migrän(?)

Nu kom vi hem från Ullared Gekås för ca 20 minuter sedan. 
och vi lyckades hitta det vi ville och lite till faktiskt. 
jag köpte: vågtång, nagellack, lösnaglar, hårspray, vax till J,
bikini!!!! :O , två bh:ar, ett sött linne, tre trosor, sockar, påslakan,
skärp, solskyddsfaktor, hårnålar och godis såklart!
skulle köpt en megafon till Sander, min favoritkompis
men dem va slut. & fråga inte varför han vill ha en ;)
så jag är verkligen nöjd!
dock besökte jag aldrig sexshoppen till min besvikelse,
näsan rann och huvudvärken sprängde så jag ville bara
hem och lägga mig.. får bli en annan gång!

nu ligger jag här med en otrolig huvudvärk
och önskar att det va kväll så jag får sova.
skulle egentligen till Lygnevi ikväll men orkar inte nu
när jag är sjuk. :( buuuuh!

hörs senare!

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0