En liten lista...

Hur många gånger har du varit kär? Tre fast nu i efterhand var det nog bara en...på riktigt

Favoritgodis: För tillfället skumbananer med chokladöverdrag. Har fått en crush för det...

Coolaste stad du har besökt: London, fast jag älskar Stockholm med...

Action eller Skräck? absolut actionfilmer! Hatar att se skräck

Vill bli när du var liten: barnmorska, jag ville se alla små söta bebisar. Men...hur söta är dom egentligen när dom kommer ut? bara kladdiga och äckliga haha.

När fick du din första kyss: Jag var 14 år om man ska säga den "riktiga"

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Tyvärr måste jag nog säga att jag och cissi hade lite av en "fjortis"-period. Inget jag är stolt över idag. Usch nej.

Vad är du beroende av? Coca cola..tyvärr

Dagens roligaste händelse: Vart med min kusin Sara

Dagens tråkigaste händelse: Betalat massa räkningar...lika tråkigt varje gång och därför är jag alltid ute i sista sekund med...

Dagens humör: Glad, lite rastlös.

Vilka tv-program följer du? Gossip girl, desperate housewives, one tree hill, greys anatomy och roomservice. Många mer

Vad gillar du mest med dig själv? Min energi och min vilja

Vad gillar du minst? Att jag blir lätt stressad

Vad är det roligaste du vet?
Att vara med mina vänner

Har du något motto? Tänk efter före

Hemlig hobby? the sims, men jag tror inte att det är så hemligt ;)

Något vi inte vet om dig? Att det känns som att min vänstra arm inte sitter rätt på kroppen. däför går jag oftast och försöker rätta till den genom att röra armen på en knasigt sätt. Fast.... detta lägger dom flesta märke till. Min bror säger alltid högt när han lägger märke till detta "DEN SITTER PÅ KROPPEN DU KAN VARA LUGN!" och ber mig sluta göra så men armen haha.

Vad ångrar du? Allt jag gjorde under mitt liv som 15-16 ungefär.

Vad önskar du? Att jag kunde bli bättre på att slappna av och njuta!


Vad klarar du inte dig utan?
  datorn, böcker, choklad och nära och kära

Vad gör du helst en vardag? Sysselsätter mig. Avskyr att bara sitta hemma framför datorn och stirra! Konstigt nog blir jag lugn som en filbunke när jag är med marcus, det är rena semestern. Då kan jag minsann slappna av och njuta och sitta vid en dator/tv hela dagen.

Vad gör du helst en lördagskväll? Äta god middag med några vänner, kanske grillar och spelar spel, jag älskar sällskapsspel.

Vad har du mest av i din garderob? Kläder jag inte använder men ändå inte kan med att slänga ifall jag skulle använda dom någon gång...
Annars finns det mycket så kallade "zizzi"-tunikor. De som känner mig kan direkt när vi går in i en affär peka ut ett plagg som det står zizzi på :D Underbart, men lite förutsägbart kanske?

Drömjobb? Inredningsarkitekt...Kanske en inredningsbutik. Något med inredning och coola saker. jag älskar det!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0